Sunday, January 10, 2016

Моја прва е-књига на поклон


Моја прва е-књига 
(електронска, у Ворду и пдф-у)
на поклон! 

Преписка 
мене православног Србина
и слободномислећег атеисте
левичара „Бате Чегеварића“



У овој 1. књизи је објављена наша 
преписка од почетка, августа 2015. 
до јануара 2016., и настављена је, што 
ће можда бити објављено у 2. књизи.

(Одавно сам одустао од продаје ове 
књиге али сам заборавио да то овде 
и напишем, и сад је делим бесплатно 
тако да сам изменио овај текст 
у јануару 2021.)


Предговор и поговор књиге
                             
 Предговор

      Драги читаоче,

  ово је прва моја књига и она је за сада само у електронском издању и поклањам је преко интернета. Имам још неколико рукописа, много фотографија, видео снимака, итд. које сам објавио на интеренту (линкови су на крају ове књиге). 

    „Бата Чегеварић“ је име и презиме које сам дао мом саговорнику са Фејсбука на којег сам наишао августа 2016. Његов ник је био другачији и пошто је он тражио анонимност дао сам му у овој књизи тај ник по Бати Живојиновићу и Че Гевари. Иако је ник шаљив, наша преписка је великом већином била озбиљна, и заиста скоро да се никад нисмо шалили али све је било углавном у ведром и занимљивом тону. Дописивали смо се у духу толеранције и међусобног уважавања и поштовања, културно, без ружних речи. Разматрали смо теме: религија, Православље, исихазам, монаштво, Будизам, медитација, психологија, економија, политика, комунизам, социјализам, национализам, родољубље, патриотизам, задруге на селу, разне заједнице људи, хришћанске секте или мање верске заједнице, економија, идеологије, капитализам, итд.

     Опростите, нисам исправљао своје словне грешке у овој књизи јер би то пореметило цео дијалог, али нема их много. Мој саговорник је избрисао неке делове својих коментара који су личне природе јер је желео да остане анониман. И ја знам врло мало о њему а није хтео да ми каже ни своје име и презиме, што и није важно јер ми је преписка са њим користила да научим нешто ново, пошто је он веома информисан, начитан, љубазан и пријатан за размену мисли. По закључењу ове књиге, ми смо наставили преписку на Фејсбуку приватним порукама као и до сада, и ако буде била довољно дуга и њу ћу можда објавити, у другом наставку ове књиге. Овде сам много више писао ја јер је он избрисао доста од својих коментара, али није лоше прочитати и моје писање са пуно информација из мог 25-годишњег искуства и проучавања ових тема.

      Драги читаоче, желим Вам пријатно читање! Хвала.

Поговор

     У договору самном „Бата Чегеварић“ је избрисао неке делове својих коментара у којима је писао о личним стварима што сам већ навео у Предговору и одобрио ову верзију књиге за објављивање. Изражавам му захвалност на труду и времену које је посветио нашој преписци и на одобрењу да је објавим.

     Наша преписка је настављена и када достигне око 100 страна, можда ћу је објавити у другом наставку ове књиге.

   Погледајте моје текстове на блогу и у групи на Фејсбуку „Православна србска заједница“ које сам основао јануара 2012. Добродошли су у групу сви људи који културно и мирољубиво комуницирају. Погледајте и моје видео снимке на моја два канала на YouTube-у и на каналу на Rutube-у. Линкови су ниже. Уколико неко жели да ме дода за пријатеља на Фејсбуку, молим да ми уз позив напише и поруку макар и укратко о томе због чега жели да будемо пријатељи.

     Хвала на читању.



       Драги читаоци,

    ево моје прве књиге “Преписка мене православног Србина и слободномислећег атеисте, левичара, социјалисте и комунисте “Бате Чегеварића”” и то електронске у Word и PDF формату коју поклањам заинтересованима. Књига има 112 страна, пар слика и неколико линкова текстова на интеренту о којима смо дискутовали. 

Владимир Јанковић
2016. (измењено 2021.)

Фејсбук (Facebook)
Владимир Јанковић Влада (Vladimir Jankovic)

Твитер (Twitter): 
Vladimir Jankovic
@VladimirJanSrb

Вконтакте (Vkontakte): 
Владимир Янкович

Елицы (Elitsy): 
Владимир Янкович


Скајп (Skype): vladimir.jankovic.vlada 

"Православна србска заједница"
(верско братство и сестринство)
Запратите овај блог и упишите се 
у мејлинг листу да добијете мејл 
кад објавим нови текст на овом блогу:
https://pravoslavnasrbskazajednica.blogspot.com
Придружите се и добродошли 
у истоимену групу на Фејсбуку:
https://www.facebook.com/groups/pravoslavnasrbskazajednica
И групу на ВКонтакте:



Погледајте и моје разне видео снимке на доња три канала и молим да ми их запратите:
- моје говорење на разне теме: православље, религија, идеологије, политика, србство, економија, зарађивање, љубав, уметност, итд.,
- моје музичке и хумористичке монтаже,
- моје ђускање, итд.:

Vladimir Jankovic Serbia

Vlada-J.-SerbiaEurope

Владимир Янкович


No comments:

Post a Comment