Sunday, September 27, 2020

Одломак из шаљивог стрипа о несташном дечаку

Одломак из шаљивог
стрипа о несташном дечаку

(Слике се увећају кликом на њих)

Драги посетиоци овог блога, поред текстова на озбиљне теме, ево мало разоноде за рубрику блога „Уметност“ и „Хумор“.

Овај кратки стрип ми се јако свидео па га делим са вама у деловима које сам извадио, то је изузетак сада, не планирам да објављујем туђе стрипове, осим можда само са пар слика, већ размишљам да се вратим прављењу својих стрипова које сам смишљао и цртао у детињству и младости. С обзиром да сам након тога, да бих стекао што боље идеје, прешао на читање књига и текстова, и да бих брже и лакше изразио своје идеје прешао на писање текстова, песама, афоризама, итд., цртање нисам дуго вежбао, па ако је неко од цртача и сликара вољан да сарађује и ради са мном на прављењу нових наших стрипова, ја бих писао сценарија а могу и да скицирам кадрове слика а он/она би све остало цртао/ла, и ја бих помогао колико знам и могу у издавању, рекламирању (маркетингу), дистрибуцији и продаји тих наших стрипова, штампаних или у електронском виду, па ако има неког ко је за то, молим нека ми се јави на контакте у рубрици овога блога "Контакт", хвала!

Овај стрип, као и већина стрипова, је прилагођен и за дечији узраст, не само што је у главној улози дечак, већ и зато јер нема насиља, осим шаљивог, нити убијања, нити ружних ствари које децу могу емотивно да повреде. А хумор у овом стрипу, као и свака врста хумора, шала и вицева, неће се вероватно свима свидети, па пре него дате овај одломак стрипа деци, за сваки случај, прочитајте га ви, није дугачак, свега мање од 40 каишева са по само две слике, па расудите, и ако вам се свиди дајте га и деци.

Можете га читати са слика, каишева стрипа, у овом тексту, где је свака слика за себе. Кликом на слике оне се увећају а доле се отворе сличице свих слика и тада можете једноставно мишем прелазити на следећу или предходну слику.

Такође, цео овај одломак стрипа, 
све слике заједно у пдф-у, можете 
читати на овом линку:

Odlomak iz saljivog stripa o decaku


Или га читајте овде на ниже. 
Пријатно! 

Кликом на слике оне се увећају а доле се отворе сличице свих слика и тада можете једноставно мишем прелазити на следећу или предходну слику.








































И на крају, не замерите ми што ово понављам: Овај кратки стрип ми се јако свидео па га делим са вама у деловима које сам извадио, то је изузетак сада, не планирам да објављујем туђе стрипове, осим можда само са пар слика, већ размишљам да се вратим прављењу својих стрипова које сам смишљао и цртао у детињству и младости. С обзиром да сам након тога, да бих стекао што боље идеје, прешао на читање књига и текстова, и да бих брже и лакше изразио своје идеје прешао на писање текстова, песама, афоризама, итд., цртање нисам дуго вежбао, па ако је неко од цртача и сликара вољан да сарађује и ради са мном на прављењу нових наших стрипова, ја бих писао сценарија а могу и да скицирам кадрове слика а он/она би све остало цртао/ла, и ја бих помогао колико знам и могу у издавању, рекламирању (маркетингу), дистрибуцији и продаји тих наших стрипова, штампаних или у електронском виду, па ако има неког ко је за то, молим нека ми се јави на контакте у рубрици овога блога "Контакт", хвала!

Септембар 2020.

No comments:

Post a Comment