Friday, March 27, 2020

Bon Jovi против корона вируса!

Bon Jovi против корона вируса!

(Слике се увећају кликом на њих)


"...Треба ми респиратор 
јер ми понестаје даха...
...Играјмо се докторко, 
душо, излечи моју болест...
...Овај момак је зависник, 
јер твој пољубац је дрога...
...Твоја љубав је напитак 
који може излечити моју болест..."


Јутрос се пробудих и у глави ми пева песма коју сам мало пре тога сањао Bad Medicine од Bon Jovi-ја из 1988. и помислих да би она можда могла мало помоћи против корона вируса или бар да нам отера страх и депресију у коју смо запали због ове епидемије :-) 

То ми се вероватно дешава јер сам, иако од 1980-тих година окорели брејкденсер, хип-хоп-ер, РнБ-иста, и денсер током 1990-тих, у последње време први пут у животу почео често да слушам и рок, како домаћи тако и страни. 

Ако ништа друго, ова песма делује психолошки, сугестивно, позитивно и оптимистички и зато појачава имунитет! 

Препоручујем дневну дозу ове песме: пет слушања три пута дневно, а по потреби пожељно и чешће. Следи видео спот ове песме, текст на енглеском и упоредни превод на српски.

Bon Jovi - Bad Medicine
Лош лек
Bad Medicine

Бон Жови
Bon Jovi

Твоја љубав је попут лошег лека
Your love is like bad medicine

Лош лек је оно што ми треба, хеј
Bad medicine is what I need, whoa

Истреси то као лош лек
Shake it up just like bad medicine

Не постоји доктор 
који би могао да излечи моју болест
There ain't no doctor 
that can cure my disease




Лош лек
Bad medicine

Немам температуру, имам трајну болест
I ain't got a fever, got a permanent disease

И требаће више од лекара 
да пропише лек
And it'll take more than a doctor 
to prescribe a remedy

Имам пуно новца, 
али то није оно што ми треба
I got lots of money 
but it isn't what I need

Требаће више од пуцања 
да се овај отров избаци из мене
Gonna take more than a shot 
to get this poison out of me

И имам све симптоме колико их бројим 
један, два, три
And I got all the symptoms count 'em 
one, two, three

Прво што требаш 
(то је оно што добијаш за заљубљивање)
First you need 
(that's what you get for falling in love)

Тада крвариш 
(добијеш мало, али никад није довољно)
Then you bleed 
(you get a little but it's never enough)

А кад си на коленима 
(то добијаш за заљубљивање)
And when you're on your knees 
(that's what you get for falling in love)

Овај момак је зависник, 
јер твој пољубац је дрога
Now, this boy's addicted 
'cause your kiss is the drug, whoa

Твоја љубав је као лош лек, 
лош лек је оно што ми треба, хеј
Your love is like bad medicine, 
bad medicine is what I need, whoa

Истреси то као лош лек
Shake it up just like bad medicine

Не постоји доктор 
који би могао да излечи моју болест
There ain't no doctor 
that can cure my disease

Лош, лош лек
Bad, bad medicine

Не треба ми игла да ми даје узбуђење
I don't need no needle to be givin' me a thrill


А не треба ми ни анестезија, 
ни медицинска сестра да донесе таблету
And I don't need no anesthesia 
or a nurse to bring a pill

Имам прљаву зависност која не оставља траг
I got a dirty down addiction that doesn't leave a track

Добио сам радост због твоје наклоности 
попут мајмуна на мојим леђима
I got a jones for your affection 
like a monkey on my back

Неће болничар спасити 
овај срчани удар
There ain't no paramedic gonna save 
this heart attack

Када ти затреба 
(то је оно што добијаш за заљубљивање)
When you need 
(that's what you get for falling in love)

Тада крвариш 
(добијаш мало, али никад није довољно)
Then you bleed 
(you get a little but it's never enough)

А кад си на коленима 
(то добијаш за заљубљивање)
And when you're on your knees 
(that's what you get for falling in love)

Овај момак је зависник, 
јер твој пољубац је дрога
Now, this boy's addicted 
'cause your kiss is the drug, whoa

Твоја љубав је као лош лек, 
лош лек је оно што ми треба, хеј
Your love is like bad medicine, 
bad medicine is what I need, whoa

Истреси то као лош лек
Shake it up just like bad medicine

Играјмо се докторко, 
душо, излечи моју болест
So let's play doctor, 
baby, cure my disease

Лош, лош лек
Bad, bad medicine

То је оно што желим
Is what I want

Лош, лош лек
Bad, bad medicine

Ау, то ми треба
Ow, it's what I need

Треба ми респиратор јер ми понестаје даха
I need a respirator 'cause I'm running out of breath

Али ти си генератор целе вечери 
умотана у чарапе и хаљину
But you're an all night generator 
wrapped in stockings and a dress

Кад пронађеш лек, 
узми оно што можеш добити
When you find your medicine 
you take what you can get

Јер ако постоји нешто боље, 
душо, добро то још нису нашли
'Cause if there's something better, 
baby, well they haven't found it yet





















Хеј
Whoa

Твоја љубав је као лош лек, 
лош лек је оно што ми треба, хеј
Your love is like bad medicine, 
bad medicine is what I need, whoa

Истреси то као лош лек
Shake it up just like bad medicine

Не постоји доктор 
који би могао да излечи моју болест
There ain't no doctor 
that can cure my disease

Твоја љубав, лош лек
Your love, bad medicine

Лош лек је оно што ми треба, хеј
Bad medicine is what I need, whoa

Истреси то као лош лек
Shake it up just like bad medicine

Твоја љубав је напитак 
који може излечити моју болест
Your love's the potion 
that can cure my disease



Лош, лош лек
Bad, bad medicine

То је оно што желим
Is what I want

Лош, лош лек
Bad, bad medicine

Оох, душо
Ooh baby, ooh baby

Лош, лош лек 
(морам, морам, морам, морам)
Bad, bad medicine 
(I gotta, I gotta, I gotta, I gotta)

Морам, морам
I gotta, I gotta

Морам поново, чекај мало, чекај мало
I gotta do it again, wait a minute, wait a minute

Држи се
Hold on

нисам готов
I'm not done

Још једном
One more time

Са осећајем
With feeling

Хајде
Come on

Помози ми сада
Help me out now

Твоја љубав је попут лошег лека
Your love is like bad medicine

Лош лек је оно што ми треба, хеј
Bad medicine is what I need, whoa

Истреси то као лош лек
Shake it up just like bad medicine

Ти имаш напитак
који може да излечи моју болест
You got the potion
that can cure my disease

Твоја љубав, лош лек
Your love, bad medicine

Твој пољубац је оно што ми треба
Your kiss is what I need

Твоја љубав, лош лек
Your love, bad medicine


Извор: LyricFind
Текстописци: Richard Sambora / Desmond Child / Jon Bon Jovi
текст песме Bad Medicine© Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group, Kobalt Music Publishing Ltd., BMG Rights Management

Приредио
Владимир Јанковић Влада (Vlada J.)
27. март 2020. 


Погледајте и моје разне видео снимке 
на ова три канала и молим да ми их запратите:
моје говорење на разне теме са гледишта 
православља, моје музичке и хумористичке 
монтаже, мој плес, итд.:

Vladimir Jankovic Serbia
Vlada-J.-SerbiaEurope
Владимир Янкович

Православна србска заједница
Верско братство и сестринство од 2012.

Погледајте и друге моје текстове на овом
блогу на разне теме са гледишта Православља
и запратите га:

Позивам вас у истоимену Фејсбук групу:

И истоимену групу на Вконтакте:
















Контакти:

Фејсбук (Facebook):
Владимир Јанковић Влада (Vladimir Jankovic)

Твитер (Twitter):
Vladimir Jankovic
@VladimirJanSrb

Вконтакте (Vkontakte):
Владимир Янкович

Елицы (Elitsy): 
Владимир Янкович


No comments:

Post a Comment