Tuesday, August 27, 2019

Како сам од Бога добио небеску потврду да Исус из Библије Јесте Један, Једини и Јединородни Син Божији и дуго очекивани Месија (Христос) и Спаситељ (+ВИДЕО)

Како сам од Бога добио
небеску потврду да Исус из Библије
Јесте Један, Једини и Јединородни
Син Божији и дуго очекивани
 Месија (Христос) и Спаситељ
(+ВИДЕО)

(Кликом на слике оне се увећају)

О мом доживљају духовног и телесног преображења који ми се десио на молитви у шуми, пре око 30 година, нисам до сада јавно писао ни говорио сем што сам га мало поменуо у мом тексту о монаху Калисту 2007. (тај део, одломак и линк текста је ниже), већ сам о томе само написао у личним, приватним, писмима или рекао у четири ока, у поверењу, броју од десетак пријатеља за све ово време.

Не желим да се хвалим, јер немам чиме, све је заслуга милости Божије и помало мог труда, али ипак реших да и јавно пишем и говорим о томе, ради поправљања других људи, ради јачања њихове вере у Бога и Његову моћ, снагу, доброту и љубав, и моје жеље да се и другим људима, можда и вама ако вам се није до сада десило, слично деси у животу, да као и ја, тада а и касније, доживите дубоко у себи и целим својим бићем, душом и телом, блискост и присутност Бога Створитеља - Свете Тројице – Оца, Сина и Светога Духа, на овај или онај начин, како Бог одреди да је за вас најбоље, или у природи као мени и например монаху Калисту што је описано у књизи „Монах Калист“ (ниже је тај део из књиге), или у цркви, манастиру, код куће док се молите Богу или негде другде, да вас Бог штити својим чудима, као и мене неколико пута када сам био у опасности, хвала и слава Богу и Његовој милости, доброти и љубави безграничној, неограниченој, неисцрпној, бескрајној и вечној!


Тај мој духовни доживљај сам први пут јавно а опширније поменуо недавно у видеу (линк је ниже у тексту) у коме сам говорио о вазнесењу људи са телом у неких 7 целина, делова, поглавља, а сутрадан сам га допунио и текстом на овом блогу (линк је такође ниже).

Након тога после неколико дана наиђем на YouTube-у новообјављени видео верског дијалога преко интернета између познатог србског адвентисте (суботара, јудео-протестанта) Мирољуба Петровића и једног муслиманског магистра теологије (богословља) Џевада Голоша, овде:

ВИДЕО:
Debata - Da li je Biblija Božija riječ
- hfz. mr. Dževad Gološ / dr. Miroljub Petrović
Објавио канал: C.E. Emanet Mostar
(Oficijalni youtube kanal centra za edukaciju Emanet)
Објављено је 09.08.2019.
"Da li je Biblija Božija riječ?" Debata održana 7.8.2019. godine uživo preko facebook kanala centar za edukaciju Emanet Mostar. U debati učestvuju Petrović Miroljub i Gološ Dževad islamski diplomirani teolog i magistar.

Ту ја напишем коментар, да разбијем једну од многих Мирољубових верских заблуда и нетачности, па напишем да Библија није најпре цела написана на хебрејском (јеврејском) језику како Мирољуб стално тврди на својим предавањима и у својим видеима, него само Стари завет и то на старојеврејском језику, а Нови завет је у оригиналу написан на старогрчком језику. То сам учио на Православном богословском (теолошком) факултету Српске Православне Цркве у Београду и то се учи широм света у Православљу а и код римокатолика и протестаната, и постоје бројни рукописи библијских текстова из првих векова после Христа и научници разних вера који то потврђују. 

На тај мој коментар јави се неки муслиман својим коментаром, ја му одговорим, па он мени, и тако три дана смо дискутовали о вери. Он је износио потпуно муслиманску причу о Библији и Господу Исусу Христу, ту њихову верзију из Курана у коју је он тврдо и слепо веровао, и ја да се не бих довека препуцавао са њим, а видим он човек се превише ослања на свој ум, рацио, разум, логику, науку, итд., што је по мени површно и плитко кад су верске и духовне теме у питању, плус је и сам неколико пута написао да се нервира јер ја и други хришћани не верујемо њему, Курану и Исламу, па нисам хтео више са њим да се бескорисно мучим на тај начин, и одлучио сам да му ту на YouTube-у у коментару опишем мој доживљај у шуми.

Занимљиво је то што примећујем, од тог догађаја до сад, током 30-так година, да колико год се ја пута подсећао и мислио у себи или говорио или писао о том мом доживљају, увек га могу описати на други начин, другим речима и реченицама, јер суштина му је слојевита и дубока, и за тих неколико минута тог мог малог просветљења, ја сам спознао много тога милошћу Светога Духа Божијег а пре свега то да је Бог Створитељ заиста сишао на земљу, узео тело човека, отеловио се, очовечио, оваплотио, родио као Исус Христос који јесте Син Божији, Господ Бог и Спаситељ човечанства и свакога човека. Ја сам у Јеванђељској причи о Исусу Христу заиста препознао пуну и потпуну Богом откривену истину људима о Богу и нама људима и сваком човеку, о смислу нашег рађања, постојања и живота, и поверовао у све што је у Светом писму (Библији) написано, нарочито у Новом завету који је много важнији за нас Хришћане него Стари завет, и најглавније, као што рекох, поверовао сам у то да Он, тај Исус из Назарета, заиста јесте очекивани Месија (Христос) и Један Једини Јединородни Син Божији и Спаситељ, натприродно рођен од Духа Светога и Марије дјеве (девице), за разлику од свих осталих Божијих пророка, Светаца, мудраца и оснивача свих религија, филозофија и идеологија који су рођени као обични људи од двоје људи, оца и мајке, и били само обични људи као ви и ја.

И ево како сам ја описао то моје искуство том муслиману, а написао сам га на латиници да би га, јер углавном имају одбојност према ћирилици, читали и муслимани из Босне и Рашке (Санџака), и Хрвати католици, и сви народи бивше СФР Југославије, и ма где живели у свету, и сви који разумеју наш језик:




Pre 30 godina, nakon pada komunizma u Jugoslaviji počeo sam da se zanimam za religije, najpre za dalekoistočne, Taoizam, Budizam, Hunduizam, počeo sam da meditiram, vežbam malo jogu, pa treniram kineski kung fu, itd. Čitao sam i o drugim verama a o Bibliji i Pravoslavlju nisam znao skoro ništa, nije imao ko da me nauči, škola, država i moja porodica i okolina u Beogradu su mi bile komunističke i ateističke. Poput budističkih i taoističkih monaha i pustinjaka odlazio sam u obližnju šumu Makiš u Beogradu pored Ade Ciganlije koja je tada bila velika i gusta, u njoj su živeli na nekim mestima Cigani (Romi) većinom muslimani, i tako sam ponekad odlazio u tu šumu i u samoći meditirao, razmišljao, sabirao misli, i jedne večeri u toj šumi spustila se noć a ja sam bio u velikom očaju zbog porodičnih problema, priviđali su mi se i demoni i smrt kao ista ona spodoba kosač kako je crtaju bez lica sa crnim mantilom i kapuljačom i kosom kojom kosi žive ljude i kosi kao smrt, a demoni (zli duhovi) su mi bili poput čudovišta iz filma Gremlini, ušati, iskeženi, leteli oko mene ti duhovi, smejali se, cerili, cerekali, kezili, rugali i podsmevali sa porukom „Eto, treniraš kung fu, svađaš se sa ljudima, sve ćeš možda da ih pobediš, ali svoju smrt ne možeš da pobediš, umrećeš i ovako i onako, smrt ti je poslednji neprijatelj kojega sam čovek ne može da pobedi, đavo je jači od čoveka koji se sam svojim snagama bori bez pomoći više sile dobrote tj. Boga koga možda i nema i ne postoji.“ Zatim sam imao misli ovakve „Bože ako postojiš molim te daj mi neki znak da postojiš. I otkrij mi koja je vera prava? Koja je religija prava i istinita, da li Buda, Lao Ce (Taoizam), Isus, Muhamed, Krišna, ili ko? Ili Boga nema, ili su u pravu komunisti?“. Konačno sam shvatio da čovek ne može sam pobediti smrt, da ne može sam da se spase, jer svi smo mi grešni i smrtni ljudi, kao i osnivači svih religija jer sam tada i Isusa smatrao običnim čovekom kako sam naučio od budista.

Zavapio sam sa suzama Bogu svim bićem, i sišla je Božija milost na mene, blagodat Svetog Duha, neka pozitivna energija, osetio sam neopisivu duhovnu, duševnu, unutrašnju radost i smirenje, a u mraku u šumi počeo sam bolje da vidim drveće i žbunje oko sebe i osvetljeno nekom finom blagom svetlošću, a teme na glavi mi je bilo kao otvoreno ka nebu i jedno sa nebom, a hodao sam kao da ne dodirujem zemlju, tako lako, kao po nebu, kao da su se nebo i zemlja, duh i materija, duša i telo pomirili u meni, uspostavili ravnotežu, harmoniju, i uživao sam u tom stanju koje je bilo kao neki duhovni orgazam celog bića sa telom, sličan ali jači i još lepši od orgazma u najboljem seksu. To mi je trajalo svega nekoliko minuta.

Tim doživljajem sam shvatio da je jedini osnivač religije koji nije čovek običan kao i svi mi, grešan i smrtan, jedini se Isus Hristos razlikuje jer je rođen od samoga Boga Oca Duhom Svetim, pokazao nam da čovek posle smrti može da vaskrsne, i ponudio nam večni život u raju, i da je ta milost Božija da on Bog Sam lično siđe među ljude i otkrije nam Sebe pokazatelj vrhunske Božije dobrote. Inače da Bog ostavi nas ljude da vekovima samo nagađamo o Bogu, pišemo knjige i osnivamo religije i vere, nebi bilo pošteno i dobro od Boga, bilo bi to surovo da nas Bog ostavi u neznanju doveka. Ovako mora da je pokazao dobrotu i sišao On lično među ljude u telu Isusa i potpuno nam otkrio Sebe. Posle sam pročitao isto to u Bibliji Novoga zaveta da je Bog sišao u telu, odnosno poslao svog Sina Isusa da bi spasenje ljudima bilo od Boga, a ne od nekog običnog čoveka osnivača neke religije pa da svi budemo njemu zahvalni i obožavamo tog čoveka kao božanstvo ili najvećeg proroka ili najvećeg Sveca (Svetitelja, Svetog oca, Svetog čoveka).

Eto, tako sam ja poverovao u Novi zavet i osetio da je on u pravu, i poverovao da Isus Hristos jeste Božiji Sin, i poverovao sam u nadprirodno da je rođen od Svetog Duha i Marije, i da je vaskrsao, i da su Bogu čuda moguća, jer Bogu koji je stvorio sav svet ništa nije nemoguće.

Тако сам ја том муслиману открио тај мој доживљај и можете га и ви делити људима, нарочито онима који се баве источним и далекоисточним (источњачким) религијама, филозофијама, медитацијама, јогама, борилачким вештинама, медицином, системима исцељивања (лечења) и слично, можда се и њима јави Господ Исус Христос на сличан начин. И три мудраца са истока о којима пише Свето Јеванђеље, на свом истоку беху спознали да ће се родити Месија (Христос) у јеврејском народу, па пређоше далек пут да дођу да Му се поклоне у Витлејему, у штали, одмах након Његовог Рођења, Рождества Христовог, на тај први Божић.

А ево шта сам написао о томе 2007. у мом тексту о блаженопочившем монаху Калисту:


Духовити духовник монах Калист 
- Калистове рајске мушмуле
Мој сусрет уживо са монахом Калистом,
први и једини, годину-две пред његово упокојење,
око 1990. године у манастиру Жича
„...Bio sam odusevljen i jako duhovno uzdignut cudotvorstvom i isceliteljstvom koje je on (Монах Калист) doziveo. Nesto slicno sam i sam doziveo i pronasao sam u monahu Kalistu duhovno srodnu dushu i velikog duhovnika na koga treba da se ugledam ako hocu da napredujem u poboznosti. Osecao sam duhovnu srodnost sa Kalistom, kao i sada. Slicne smo osobine imali: razmisljanje svojom glavom,  ne prihvatanje nicega zdravo za gotovo dok sam ne osetis pogotovo kada je poboznost u pitanju, shaljivost, vedrinu duha, sklonost ka prirodi, askezi, nadprirodnom, itd. Imao sam slicno duhovno iskustvo kao Kalist, malo pre nego sto sam citao o njemu. Onо je u knjizi o njemu opisanо ovako: „Osecao sam se lakim; isao sam po ostrvu ne osecajuci da na nogama stojim (dodao bih ja - kao da lebdim ili ovlas dodirujem tlo, kao da hodam po perju ili oblacima). Bio sam u stanju blazenstva. Nisam vise osecao kapak na glavi i kao da mi se neko lako naslanja na teme, kao onda u planini. Sada sam na potiljku i celom gornjem delu temena osecao kao da mi je glava bila otvorena (dodajem – kao da su um i dusha spojeni sa nebom, kao da su jedno sa Carstvom nebeskim, duhovnim, a opet zadrzavas svoju neponovljivu, originalnu licnost, posebnost i slobodnu volju). Lako i jasno sam razumevao Sveto pismo i druge knjige, i sve ono o cemu sam razmisljao. Prozirao sam u buducnost; saznavanju nije bilo kraja, kao ni mojoj radosti. Uvideo sam tada kolika je velicina covekova. Ranije nisam mogao ni da naslutim za kakva je sve dela covek sposoban. Zaista je blazenstvo biti covek.“ U ovim recima, od reci do reci prepoznao sam svoj nalepsi duhovni dozivljaj koji mi se urezao u dushu do danas i bice zauvek. Samo nisam to doziveo kao Kalist na duze vreme, jer nisam ziveo u prirodi vec u gradu, niti mi je milost Bozija toliko dozvolila, vec na desetak minuta u obliznjoj shumi, nocu, sam, gde sam cesto u to vreme bezao iz beogradske vreve da na miru razmisljam o svojoj buducnosti i planovima i na miru se pomolim Bogu. Ko god zivi pobozno na selu, u prirodi i moli se Bogu, ima prlike da cesce ovo dozivljava a u gradskoj vrevi i zagusen ovozemaljskim brigama i problemima covek takav dozivljaj (duhovni uzlet) vrlo tesko i retko moze da dozivi. Gradjani, cesce idite u prirodu, parkove, van grada i na selo, i radi zdravlja (i telesnog i duhovnog) i da osetite dar, blagodat Duha Svetog. I Kalist je preporucivao boravak u prirodi, samocu (molitvu nasamo sa Bogom i samim sobom), askezu, post, odricanja ovozemaljskih zadovoljstvava radi zadobijanja vechih, duhovnih zadovoljstva, dobara i radosti duševne i duhovne. Tako vidim ja iz te knjige da nisu samo indijski gurui i kineski monasi, isposnici i cudotvorci, imali takve duhovne darove i moci, i da nije vreme cuda u Hriscanskoj Crkvi proslo sa Hristom i Apostolima. Vidim, eto nama zivog dokaza, Kalista, u nashoj zemlji, majci Srbiji, prema kojoj nam je politicka opozicija tada probudila ljubav (rodoljublje, patriotizam). Pisalo je pred kraj knjige da je monah Kalist sada u manastiru Ziča. Nisam se setio da zovem manastir telefonom, vec jednog nedeljnog dana odlucim da odem tamo...“

Вазнесење Господа Исуса Христа 
- Вазнесење Христово - Спасовдан

Вазнесење Светог пророка Илије из Старога завета, 
икона коју сам наследио од мојих деде и бабе из Србије 

Вазнесење праоца Еноха са почетка Светог писма (Библије) Старог завета који каже "А Енох живећи једнако (стално, увек) по вољи Божијој, нестаде га јер га узе Бог."

А ево и мог видеа у коме сам недавно говорио о овоме, а који сам поменуо на почетку текста:

ВИДЕО:
“Vaznesenje ljudi - 4. deo od 7
– Moj licni dozivljaj prosvetljenja

Милошћу нашег драгог и предоброг Бога Свете Тројице – Бога Оца, Бога Сина Божијег Сина Господа Исуса Христа и Бога Божијег Светог Духа,  имао сам лични доживљај озарења и просветљења Духом Светим у којем сам осетио предукус преображења и вазнесења у неколико минута. Међутим, то није крај, јер рад на себи и духовно, па и материјално, напредовање и даље траје све док сам на овом свету, посла на њиви Господњој има још, али нико може достићи савршенство јер савршен је само Бог. Ипак, Господ Исус Христос нам рече у Светом Јеванђељу „Будите савршени као Бог Отац ваш небески“, што значи да ми треба да тежимо савршенству, поправљању, напредовању, али да будемо свесни да је апсолутно савршен само Бог – Света Тројица, а то је и логично јер је Он Створитељ и Творац свега и свих бића, и превечан, значи одувек је постојао, постоји и вечно ће постојати, нема почетка ни краја, док смо ми људи па и Анђели ипак само створена бића, створења несавршена, никад потпуно савршена. Мој поменути духовни доживљај није разлог за гордост, уображеност, уздизање и надимање изнад других људи, него ми је у смирењу и захвалности Богу, подстрек да Му још више служим.

Цео видео на ову тему са спојених свих 7 делова, целина, поглавља је овде:

ВИДЕО:
“Vaznesenje (uznesenje) ljudi
sa telom u raj po Sv.Pismu, Pravoslavlju
i dr.verama -Vladimir Jankovic”

У овом целом комплетном видеу са свих 7 делова говорим уз слике на тему: Вазнесење (узнесење, uzašašće) људи, целог човека са телом, у рај, преображење у духовно тело, постизање бесмртности и вечног живота још у овом животу, вазнесење без смрти попут праоца Еноха са почетка Светог писма (Библије) Старог завета, Светог пророка Илије и других, по Светом писму, Православљу и другим верама са чијим верницима сам се сусрео и разговарао. С тим да вазнесење тела није главни циљ хришћанског живота него све врлине заједно: љубав, доброта, смирење, радост, добра дела, милосрђе, човекољубље, ревност у вери, честа и искрена молитва, пост, црквени живот, итд.

Садржај видеа:

1. Увод и садржај овог видеа из 7 делова (0:13)

2. Комунизам, Таоизам и бесмртност (8:45)

3.  Свето писмо (Библија), Православље и вазнесење људи (12:28)

4.  Милошћу нашег драгог и предоброг Бога Свете Тројице – Бога Оца, Бога Сина Божијег Сина Господа Исуса Христа и Бога Божијег Светог Духа,  имао сам лични доживљај озарења и просветљења Духом Светим у којем сам осетио предукус преображења и вазнесења (24:31)

5.  Мој сусрет у западној Аустрији са црнцем Чарлсом, хришћанским или православним растафаријанцем који ми је говорио о вазнесењу људи и вазнетим људима у наше време у Африци (39:16)

6. Мој сусрет у источној Аустрији са верницима верске заједнице „I AM“ Activity – Saint Germain Foundation („Ја сам“ (који јесам) активност – Свети Џермејн (или Жермен) фондација) из САД, који су ми нудили пут у вазнесење и духовно, небеско, бесмртно, вечно живо и надприродно тело , које као Исусово васкрсло тело и вазнето Енохово и Илијино тело пролази кроз зидове, тело кроз које пролази метак и не може да му науди, које лети, нестаје и појављује се у овом свету, долази из духовног света и враћа му се, путује са сопственим небеским телом из овог у онај свет и обрнуто, итд.  Ова верска заједница, „Црква“ или секта, је спој Хришћанства, разних религија, теозофије, филозофије, магије, окултизма, масонерије, итд., и према томе носи ђаволске духовне и телесне опасности и замке којих се треба чувати. Овде помињем и „Групу 69“ парапсихолога и астролога, Спасоја Влајића, Миљу Вујановић, Милића од Мачве и друге који су помагали или одмагали Југославији да се одбрани од НАТО агресије. (46:11)

7.  Православни закључак и поуке (1:02:45)


Затим сам тај дугачки комплетни видео поделио на његових 7 делова, објавио на YouTube-у као 7 засебних видео снимака и ставио их све на исту плејлисту. Након објављивања тих видеа допунио сам ову тему и мојим текстом на овом блогу са бројним фотографијама:


Вазнесење људи са телом у рај,
по Светом писму (Библији), Православљу
и другим верама (+9 ВИДЕА)

Бог нек вас прати и чува!

Хвала на читању.

Владимир Јанковић
27. Август 2019. године после Христа




Православна србска заједница
(верско братство и сестринство)
Погледајте и друге текстове на овом блогу,
запратите га и упишите се у мејлинг листу
да вам стиже мејл кад објавим нови текст:
Придружите се и добродошли 
у истоимену групу на Фејсбуку:
https://www.facebook.com/groups/pravoslavnasrbskazajednica
И у групу на најпопуларнијој руској друштвеној мрежи Вконтакте:

Погледајте и моје разне видео снимке на доња три канала и молим Вас да ми их запратите: моје говорење на разне теме углавном са гледишта Православља, моје музичке и хумористичке монтаже, мој плес, итд.:
Vladimir Jankovic Serbia
Vlada-J.-SerbiaEurope
Владимир Янкович



Контакти:

Фејсбук (Facebook)
Владимир Јанковић Влада (Vladimir Jankovic)

Твитер (Twitter):
Vladimir Jankovic
@VladimirJanSrb

Вконтакте (Vkontakte): 
Владимир Янкович

Елицы (Elitsy): 
Владимир Янкович


No comments:

Post a Comment