Sunday, April 7, 2019

Моје искуство у хришћанској заједници или секти „Божија деца“ (Породица, Family) - (ВИДЕО)


Моје искуство
у хришћанској заједници или секти
„Божија деца“ (Породица, Family)
(ВИДЕО)


ТВ емисија у којој сам говорио:
Ribarenje ljudskih dusa, Bozija deca (Porodica, Family), ljubav je Bog - RTS, 1998.

Серијал: Рибарење људских душа“
(о неким верским заједницама или сектама)
Назив епизоде: „Божија деца – Љубав је Бог“
Сценариста и редитељ: Мирослав Јокић
Говори: Владимир Јанковић
Продуцент: Дунав филм и РТС
Трајање: 37 минута
Емитовао РТС, мај 1998. (снимљено око 1995.)

Погледајте и овај мој видео:
Vera, politika i protesti u Srbiji 1990-tih i sad
nakon 30 godina - Vladimir Jankovic Vlada J.





У овој емисији на Радио телевизији Србије говорим о омладини у Србији и Београду почетком 1990-тих година и о мојим искуствима и доживљајима у потрази за Богом, правом вером и религијом која ме је одвела и у Италију и Аустрију. Иако сам причао и како сам тамо већи део времена био код лутерана (традиционалних протестаната) и римокатолика, овде је пушетена само моја прича о мом предходном боравку у хришћанској протестантској баптистичкој верској заједници или секти „Божија деца“ (Породица, Family), која је имала добрих страна, помогла ми да упознам основе Хришћанства и Библије, а када сам пожелео да упознам и друге Хришћане и напустио их, сазнао сам да су имали и лоших страна.



Све те вере су ми деловале помало површно и страно за мене па сам пожелео да упознам веру мојег србског народа, мојих србских предака и моје Отаџбине Србије – Православље. И такође због љубави према свом народу и Отаџбини, због родољубља и патриотизма, сам се вратио у Србију, у мој родни град Београд. Схватио сам да је Православље најдубље и најисправније Хришћанство и уопште вера и религија, и почео сам га проучавати, ићи у цркве и манастире и уписао сам Богословски факултет Српске Православне Цркве. Након три године од мог повратка у Србију сам говорио ово за ТВ. Након друге године тог факултета из више разлога сам га напустио али остао активан верник до данас, упознавао разне православне Цркве и заједнице, последњих година и учење од СПЦ рашчињеног владике Артемија, проучавао зилоте владике Акакија у Србији, зилоте матејевце и разне грчке и друге зилоте, заграничне Русе и катакомбнике, итд.

Хвала Вам на читању и гледању 
и Бог Вам дао све најбоље!




Блог и група које водим од 2012.:
„Православна србска заједница“
(верско братство и сестринство)
Погледајте и друге моје текстове
на овом блогу и запратите га:
Придружите се и добродошли у групу на Фејсбуку:
и у групу на Вконтакте:

Молим Вас и да ми запратите доње видео канале и погледајте моје разне видео снимке: 
- моје говорење на разне теме углавном са православног гледишта,
- моје музичке и хумористичке монтаже,
- моје ђускање, итд.,
на ова три канала:
Vladimir Jankovic Serbia
Vlada-J.-SerbiaEurope
Владимир Янкович

Контакти:

Фејсбук (Facebook):
Владимир Јанковић Влада (Vladimir Jankovic Vlada)

Твитер (Twitter):
Vladimir Jankovic
@VladimirJanSrb

Вконтакте (Vkontakte):
Владимир Янкович

Елицы (Elitsy):
Владимир Янкович


No comments:

Post a Comment